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준비중

유니티 ECS는 가짜다

공식 문서에는 android도 지원 대상으로 포함 돼 있지만, 모바일 환경에서 퍼포먼스가 안나올뿐더러 왜 그런지 추후 방향이 어떤지에 대한 언급도 없다. 

 

외국형

https://www.reddit.com/r/Unity3D/comments/s0tc61/some_info_about_rendering_with_unity_ecs_for/

 

Some info about rendering with Unity ECS for mobile game

I've been tinkering with DOTS for almost two years. DOTS is an umbrella term for Math, Burst, Jobs, ECS, Hybrid Renderer, Physics and other...

www.reddit.com

 

공홈에 모바일에서의 불안정성을 언급

https://docs.unity3d.com/Packages/com.unity.rendering.hybrid@0.50/manual/requirements-and-compatibility.html

 

Requirements and compatibility | Hybrid Renderer | 0.50.0-preview.44

Requirements and compatibility This page contains information on system requirements and compatibility of the Hybrid Renderer package. Hybrid Renderer render pipeline compatibility The following table shows the compatibility of Hybrid Renderer with differe

docs.unity3d.com

android vulkan에서 작동하지만 구형 vulkan에서는 정상작동 안한다는데, 그 구형의 기준이 뭔지는 언급 없음

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